МОНІТОРИНГ - це засіб контролю за освітнім процесом, форма організації збирання, зберігання, обробки та розповсюдження інформації про діяльність педагогічного колективу ЗДО, що забезпечує безперервне стеження за станом освітньої роботи і прогнозування розвитку дошкільної освіти.

МЕТОЮ моніторингу є вивчення стану реалізації завдань Базового компонента дошкільної освіти, стану організації освітнього процесу в ЗДО.

Завдання моніторингового дослідження:

  1. Виявити якість практичної реалізації завдань Базового компонента дошкільної освіти й отримати об'єктивну інформацію про якість дошкільної освіти, а також прогнозувати її розвиток.
  2. Дослідити рівень засвоєння програмового матеріалу дошкільника відповідно до Базового компонента дошкілної освіти та освітньої програми ЗДО.
  3. Здійснити порівняльний аналіз відповідності фактичних результатів освітньої діяльносі ЗДО кінцевій меті - вимогам Державнихстандартів дошкільної освіти та освітньої програми.
  4. Визначити чинники, цо сприяють покращенню виконання освітньої програми.
  5. Надати рекомендації педагогам і батькам дошкільників щодо визначення шляхів покращенняякості дошкільної освіти,спираючись на результати моніторингу.
Кiлькiсть переглядiв: 458

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.