Шановні батьки та любі діти.

Вітаю вас на сторінці нашої групи. Під час карантину тут будуть надані матеріали, які корисні для дітей і спрямують батьків в розвитку дітей.


/Files/images/IMG_20200310_082026.jpg

/Files/images/яяя.jpg

запрошення в країну математики!

/Files/images/юю (5).jpg

Сьогодні ми відправимось до міста Геометричних Фігур.

Геометричні фігури для дітей

Д.гр. "Подорож містом"

/Files/images/яяя (6).jpg

Ось і місто Геометричних Фігур.

На чому тут можна подорожувати? (корабель, вантажний і легковий автомобілі, потяг, ракета, човен)

Пропоную визначити з яких геометричних фігур складається кожен вид транспорту, назвати їх і порахувати.

Д.гр. "Знайди відмінності"

Ця гра навчить помічати дрібні деталі у відмінності між однаковими малюнками, концентруватись під час виконування завдань, розвивати зорову пам’ять, спостережливість, увагу.

/Files/images/яяя (10).jpg /Files/images/яяя (9).jpg/Files/images/яяя (7).jpg/Files/images/яяя (8).jpg

Д.гр. "Вгадай чия тінь"

Ця гра розвиває зорове сприймання, увагу, пам'ять, мислення.

Гра "Вгадай чия тінь?"

/Files/images/яяя.png/Files/images/яяя (2).png/Files/images/яяя (11).jpg/Files/images/яяя (12).jpg

Бажаю успіхів!

****************************************************************************************************

Вітаю вас знову на нашій сторінці!

Тема тижня: «Безпека життєдіяльності дитини»

/Files/images/яяя (2).jpg

ПАМ’ЯТКА ДЛЯ БАТЬКІВ

із забезпечення особистої безпеки дітей дошкільного віку

Життя в умовах міста потребує від наших дітей вміння орієнтуватись і знаходити вихід з непередбачених ситуацій. Чим менше у дитини знань, тим більше небезпеки з боку зовнішнього світу.

Щоб вберегти дитину від біди, треба пам’ятати та виконувати наступні правила:

-Не залишати дітей дошкільного віку одних, навіть на короткий час.

-Навчати дітей користуватися дверним вічком;

-Не дозволяти відчиняти двері незнайомій людині, навіть одягненій в міліцейську форму;

-Не дозволяти дітям розмовляти з незнайомими на вулиці;

-Вчити користуватися телефоном для виклику служб 101, 102, 103, 104.

-Забороняти дітям підбирати на вулиці незнайомі предмети – вони можуть бути небезпечними;

-Забороняється грати ріжучими, гострими та вибухонебезпечними предметами;

-Забороняється користуватися ліфтом без супроводу дорослих, а також заходити в ліфт з незнайомими людьми;

-Вчити дітей звертатися за допомогою до людей, які працюють в правоохоронних органах.

-Не дозволяти дражнити тварин. Попереджувати зародження в дитини жорстокого відношення до «друзів наших менших».

ПАМ’ЯТКА

з попередження пожежі від дитячих пустощів з вогнем

Велика кількість пожеж зчиняється від дитячих пустощів з вогнем. Вогнем знищується багато чого, а нерідко в пожежах гинуть і травмуються діти.

Щоб не допустити пожежі від дитячих пустощів з вогнем, необхідно виконувати наступні правила пожежної безпеки:

— зберігати сірники в місцях, недоступних дітям;

— не дозволяти дітям розводити багаття, включати електронагрівальні прилади;

— не дозволяти дітям користуватися газовими приладами;

— тримати в недосяжних дітям місцях рідини, які легко займаються (бензин, ацетон, спирт);

— не допускати перегляд телепередач дітьми без догляду дорослих;

— не залишати малолітніх дітей без догляду.

Інформація для дітей

БЕЗПЕКА вдома для дітей! Заняття по БЖД! ONLINE вихователь!

/Files/images/яяя (5).jpg

Запам'ятай!

Заради цікавості викликати пожежних та міліцію не слід.

Корисні підказки. Сам удома

Цінуй своє здоров’я і життя, виконуючі ці прості правила – завжди будеш здоровою та щасливою дитиною.

***************************************************************************************************

Вітаю. Сьогодні ми

/Files/images/яяя (4).jpg

Поради батькампро безпеку Дорожнього Руху

Безпечній поведінці на дорозі треба вчити. Але завчені, як вірші, Правила не вбережуть дитину від біди. Тому поряд з вивченням Правил дорожнього рухутреба діяти особистим прикладом.

Використовуйте будь-який відповідний момент для ознайомлення дітей з правилами вуличного руху:

— вчити переходити вулиці на зелений сигнал світлофора, у встановлених місцях та підземними переходами;

— не дозволяти дітям зявлятися зненацька перед транспортними засобами;

— вчити дітей правильно обходити транспорт, що стоїть: автобус, тролейбус- позаду, трамвай – спереду;

— не дозволяти дітям самостійно їздити на громадському транспорті;

— не допускати ігор дітей на проїжджій частині дороги;

— не дозволяти дітям грати з м’ячем, кататися на велосипеді, ковзанах, санчатах, роликах на проїжджій частині дороги та поблизу неї – це може коштувати дитині життя;

— не чіплятися на підніжку транспорту і не стрибати на ходу, щоб своїм прикладом не заохотити дітей;

— не подавати дітям негативних прикладів, порушуючи правила дорожнього руху.

Гуляючи з дитиною по місту, по дорозі до школи і додому зверніть його увагу на те, як багато машин, автобусів, трамваїв їздить по вулицях. А який порядок! Це тому, що люди виконують правила дорожнього руху.

Розкажіть про те, що машини йдуть по одній стороні бруківки, що люди ходять по тротуару.

Переходячи з дитиною вулицю, покажіть йому, поясніть, що треба уважно подивитися ліворуч, потім праворуч, і переходити вулицю прямо, а не навскіс.

Дуже важливо, щоб ваша дитиназрозуміла, а не тільки запам‘ятала,що виконувати правила руху потрібно завжди і всюди. Тому особистим прикладом показувати їй, як потрібно поводитися на вулиці. Ваш приклад буде куди більш наочним, ніж сотні разів повторювані слова «не ходи на червоне світло». Тому навіть якщо ви спізнюєтеся— все одно переходьте дорогу там, де це дозволено правилами.

Пропоную дітям переглянути і запам'ятати.

Увага! На дорозі - діти! Правила дорожнього руху

А тепер зробимо аплікацію «Світлофор» і закріпимо сигнали світлофора.

Безпека на дорозі. Світлофор (поробка) /// Безопасность на дороге. Аппликация светофор.

Висновок!

Жити і не знати правила дорожнього руху не можливо. Щоб зберегти життя, уникнути неприємних ситуацій на дорозі, слід знати правила дорожнього руху та завжди їх дотримуватись.

Запам’ятайте!

Безпека на дорозі – безпека життя!
****************************************************************************************************

Запрошення в країну Математики!

/Files/images/юю (5).jpg

Маленькі друзі, я знаю, що ви всі вмієте рахувати, тому пропоную пригадати цифри, кількісний та порядковий рахунок.

Математика| Урок 1| Кількісний та порядковий рахунок| Школа Prometheus

Цифри, рахунок пригадали, раджу закріпити.

Д.гр. «Рахуй та не помились».

Треба порахувати предмети, знайти відповідну цифру і показати її.

/Files/images/юю (8).jpg

/Files/images/юю (7).jpg

/Files/images/юю (6).jpg

Ще хочу вам запропонувати цікаві завдання з рахунковими паличками.

А чи знаєте ви, чому так корисно збирати різні фігури з рахункових паличок і займатися цим регулярно? Все тому, що вони розвивають логіку, уяву, дрібну моторику, винахідливість, конструктивні вміння, розумову і творчу активність.

Як можна використовувати рахункові палички? З їх допомогою можна легко:

· рахувати;

· сортувати;

· викладати букви і слова, цифри і навіть приклади;

· створювати геометричні фігури;

· викладати обриси предметів, створюючи картинки;

· робити перетворення.

Отже, давайте перейдемо до практичних вправ і занять з цим простим, але дуже наочним матеріалом.

Для гри знадобиться набір учнівських рахункових паличок або будь-які палички однакової довжини і товщини, навіть сірники, з яких попередньо зчистили сірку.

Д.гр. "Чарівні палички"

/Files/images/юю (2).jpg/Files/images/юю (3).jpg

/Files/images/юю (4).jpg/Files/images/юю.jpg

****************************************************************************************************

Тренуємо руку.

/Files/images/юю (2).png

Д.впр. «Розфарбуй за номерами».

Продовжуємо повторювати цифри, кольори, тренуємо уважність та уяву, розвиваємо дрібну моторику пальців рук, вчимося бути наполегливими, акуратними та посидючими.

/Files/images/юю (10).jpg

/Files/images/юю (12).jpg

/Files/images/юю (9).jpg

/Files/images/юю (11).jpg

****************************************************************************************************

Естафета пам'яті "Ми нащадки переможців! Пам’ятаємо! Пишаємося!"

8 травня — День пам’яті та примирення

Це святе травневе свято
Треба серцем відчувати!
Придивись: в старих солдат
Сльози радощів блищать!

Хай завжди в усьому світі
Буде мир і щастя дітям,
Бо народжені вони
Для життя, а не війни.

День Перемоги завжди був і є для українців днем пам’яті про всіх загиблих воїнів, які боролися за мирне небо над Україною.

/Files/images/яю.jpg

Дуже важливо прищеплювати дітям, починаючи з дошкільного віку, повагу до людей, які ціною свого життя здобули мир. Викликати в маленькій душі почуття гордості, співчуття, шанування патріотизму.

Розкажіть дитині про війну. Зрозуміло, що суть розмови залежить від віку дитини. Для три-річної дитини буде достатньо розповісти про військову техніку. Старша дитина зрозуміє, що люди втрачали свої життя.

Спільно переглядати з дитиною старі військові фільми, що несуть в собі доброту, світло і віру. Можна дивитися концерти військових пісень. Всі разом повинно скластися в загальну картину, дитина усвідомить власну приналежність до історії, у неї з’явиться почуття гордості за своїх предків.

Розкажіть дитині про вашіх предків, які воювали, розповідайте історії, розказані можливо ще вашими дідусями і бабусями. Адже, герої, живуть у віках, завжди будуть цікаві дитині, особливо хлопчикові. У своїй розповіді можете зробити упор на юний вік солдатів, які пішли на війну. Постійно згадуйте в оповіданнях про те, що ті, кого зараз називають героями, в той час були звичайними хлопцями.

Вивчить з дітьми прислів’я:

«Герой ніколи не мре – він вічно живе!»
«Герой за славою не женеться»

Відвідайте пам'ятні місця разом з дитиною, поклавши квіти до Вічного вогню, уважно розгляньте написи на кам'яних плитах. Відвідайте разом з дитиною музей ВВВ, де вона зможе зблизька роздивитися всю атрибутику війни. Відвідування цих заходів обійдеться вам зовсім недорого, але їх користь у справі виховання дитини неоціненна.

/Files/images/яч.jpg

Пропоную зробити "символ пам'яті" разом з дитиною

DIY - Poppy flower made ​​of paper

***************************************************************************************************

Тема "Птахи нашого краю"

Хочу запропонувати Вам розглянути і опрацювати з дітьми таку тему: «Птахи нашого краю» з метою розширення і закріплення знань про зимуючих та перелітних птахів

Раджу дітям прослухати оповідання В.Сухомлинського «Шпак прилетів»

Весняний цикл оповідань В. Сухомлинського "Шпак прилетів"

Бесіда за змістом оповідання.

Про кого йдеться у творі? У яку частину доби відбувалися події? Хто розбудив своїм співом горобця? Чому радів шпак? Які проблеми стали у сім’ї горобців з прильотом шпака? Що горобець сказав горобчисі? Що відповіла горобчиха?

Розучити з дітьми скоромовку «Ворона проворонила вороненя»

Діти вимовляють слова чітко, повільно, звертаючи увагу на правильність вимови звука «Р». скоромовка вимовляється з різною силою голосу: пошепки, голосніше, голосно.

Дітям пропонується вимовити скоромовку з різною мовною інтонацією: питальною, окличною, показати здивування, сум.

Д.гр. «Чиє гніздо?»

Діти повинні правильно дібрати відповідний прикметник, що означає належність гнізда певному птахові.

У горобчика житло - … (гороб’яче)

У ворони гніздо - … (вороняче)

У синички дупло - … (синиче)

У голуба гніздо - … (голуб’яче)

У ластівки гніздечко - … (ластів’яче)

Д.гр. «Назви пташку»

Необхідно назвати правильно пташку й визначити який перший звук у її назві і який останній.

Гра "Назви пташку". Старший/середній дошкільний вік

Д.гр. «Що добре? А що ні?»

Дітям пропонується прокоментувати що добре, а що ні.

1. Діти годують птахів у лісі, кладуть насіння на пеньок.

2. Хлопчик стріляє з рогатки у птахів.

3. Діти лізуть на дерево, на якому гніздо з пташенятами.

4. Діти майструють шпаківню

5. Діти галасують у лісі, палять багаття, розкидають сміття, голосно ввімкнули магнітофон.

6. Дівчинка заслухалася співом птахів у гаї.

Допомогти дітям дійти висновку: «Птахи – жива природа. Птахи – наші друзі, їх не можна турбувати, ображати.»

****************************************************************************************************

Малювання "Веселі долоні"

Хочу познайомити дітей з нетрадиційною технікою малювання (відбиток долоні)

Малювання в нетрадиційних техніках – дуже цікавий і доступний вид самостійної художньої діяльності, де можна створювати художні образи, візерунки, предмети за допомогою різноманітних прийомів і матеріалів. В такому малюванні особливо добре розвиваються творчі здібності, фантазія, уява, самостійність, уміння вільно висловлювати свої думки на папері та сміливість в експериментуванні.

Немає нічого кращого, ніж малювати долонею руки - ви вже пробували це? Ось 8 ідей пташок з відбитків долонь:

Умочити в фарбу долоню, або пензликом нанести фарбу на долоню і віддрукувати на папері. Особливу увагу слід звертати на напрямок пальців долоні і на правильне положення великого пальця.

Є кілька способів розмістити долоню на аркуші. Наші пальці можуть дивитися вниз:

/Files/images/яя (6).jpg

Якщо ми повернемо пальці в сторону...

/Files/images/яя (8).jpg

/Files/images/яя (2).jpg

/Files/images/яя (7).jpg

Цікаво, як все це виглядає, коли ми друкуємо двома долонями?

/Files/images/яя.jpg

/Files/images/яя (5).jpg

/Files/images/яя (4).jpg

Відбитки долонь можуть бути доповнені іншими формами, такими як коло, трикутники, смуги і ця форма «сови».

/Files/images/яя (3).jpg

Фантазуйте та експериментуйте

***************************************************************************************************

Тема "Птахи поруч з нами"

Птахи України.mp4

Д.Гра «Хто це?»

(діти відгадують загадки)

* Цілий день працює в гаї, діловито дзьобом б’є. Він не цвяхи забиває, а комашок дістає. (Дятел)

* Жовтогруді щебетушки мають чорні капелюшки. Сірі лапки, білі щічки, називаються …(Синички)

* Маленький хлопчик, у сірій свитинці, На подвір’ї стрибає, крихти збирає. (Горобець)

* Стрекотуха білобока, звуть усі її ...(Сорока)

* Уночі гуляє, а вдень спочиває. Має круглі очі, бачить серед ночі. (Сова)

* Дзьоб міцний і гарні крила, чорний хвіст, жилетка сіра. Чи присяде, чи летить, - «кар-кар-кар» - усе кричить.(Ворона)

* Крізь зимові заметілі пташенята прилетіли. В них червоні гарні груди – ніби яблука усюди хтось розвісив у дворі. Звуться птахи…(Снігури)

* Ось хатина, в ній - співак. Як цю пташку звати ...? (Шпак)

* Швидко скрізь цей птах літає, безліч мошок поїдає, за вікном гніздо будує, тільки в нас він не зимує. (Ластівка)

Д.гра "Перелітні і зимуючи птахи"

Треба дитині вибрати і назвати спочатку зимуючих птахів, а потім перелітних.

Синиця, ластівка, лебідь, снігур, шпак, горобець, дятел, лелека, ворона, дикі гуси, соловейко, сорока, голуб, жайворонок, зозуля, дикі качки, сова, грак, чапля.

Вивчення прислів’я: «Де багато пташок, там нема комашок!»

- Чому немає комах там, де багато птахів?

- Яку користь приносять птахи?

- Як треба треба ставитися до пташок?

Д.мовна гра "Пташенят називай"

у сороки - сороченята;

у лелеки - лелеченята;

у ворони - вороненята;

у горобця - горобенята;

у голуба - голуб'ята;

у ластівки - ластів'ята;

у сови - совенята;

у синички - синичата;

у лебедя - лебедята;

у шпака - шпаченята.

Пропоную поміркувати з дітьми: "Що було б, якби не було птахів?"

Бажаю успіхів!

Кiлькiсть переглядiв: 653

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.