Шановні батьки, дуже раді вас вітати на сторінці нашої групи!

Чим зайняти малюка на карантині? Пропонуємо кілька нескладних аплікацій, які ви можете зробити разом з дитиною.

1 Розвиваємо пальчики - запалюємо віконця.

/Files/images/огоньки в окне.jpg Покажіть малюкові картинку або фотографію (наприклад, на екрані монітора), на якій намальований багатоповерховий будинок вночі. Зверніть його увагу на те, що в будиночку горять вогники - це світло в віконцях. Потім покажіть йому будиночок (або об’ємний - склеєний з кольорового паперу, або площинне зображення). Запропонуйте дитині «запалити віконця» в цьому будиночку - наклеїти жовті квадратики на місце «віконець».

Наклеїти «віконце» точно на силует вікна - непросте завдання для малюка 2-3 років. У цій творчій грі добре розвиваються мислення і дрібна моторика дитини.

2 Сортуємо і клеємо.

/Files/images/сховай тваринку.jpg Покажіть дитині "будиночки" ( різнокольорові квадратики), в яких живуть різні тварини. Попросіть малюка "закрити" в кожному будиночку «віконце» - наклеїти квадратик потрібного кольору і заховати тваринку в будиночку.

За допомогою цієї гри дитина розвиває відразу кілька навичок: вчиться проводити сортування за кольором, розвиває логічне мислення, тренує дрібну моторику (малюк буде намагатися наклеїти квадратик рівно у віконечко, а це відмінна розминка для його пальчиків).

================================================================

ІГРИ З КРУПАМИ

Якими крупами можна грати?

/Files/images/игры_с_крупами_1.jpg Грати можна будь-якими крупами, але все таки, краще починати з манки. Вона чиста, дуже дрібна, і не страшно якщо малюк її спробує. Вдавитися складно, в вуха і ніс засунути як скажімо ядрицю гречки не вийти. Трохи пізніше можна спробувати ігри з кукурудзяною крупою, а потім і з гречкою, квасолею і рисом.

Способи гри з крупами:

1. Пальчиковий басейн: просто насипати крупу у велику миску, на столик або піднос і водити ручками, пересипати, набираючи в кулачки - це дозволить малюкові познайомитися з крупою.

2. "Купати" ручки в крупі: насипати в глибоку ємність якусь крупу типу кукурудзяної, і запропонувати малюкові занурити туди ручки, стискати і розтискати кулачки, пересипати з однієї ручки в іншу.

3. У цій же чаші можна заривати іграшки, магнітики для холодильника та інші дрібнички. Запропонуйте малюкові пошукати їх і радійте, коли у нього вийде.

4. Сипати по крупинках, нібито солимо щось.

5. Збирати крупу руками в баночку або мисочку, а краще - в формочки, якими наші дітки грають в пісочку.

6. Малювати доріжки, склавши пальчики щіпкою. Для цього ідеальна дрібна сіль або манка. Попередньо, звичайно, потрібно навчити малюка складати пальчики разом.

7. Малювати, водячи пальчиком по крупі.

8. Крупу можна пересипати з однієї ємності в іншу. Пробуйте працювати ручками, пальчиками, совочком, ложкою, мірними стаканчиками.

9. Якщо дати кілька круп, то можна порівнювати їх на дотик, за кольором, формою і розмірами.

10. А якщо змішати манку, наприклад, з квасолею, то можна пограти в казку про Попелюшку: запропонувати дитині перебрати квасолю, відокремивши "зерна від плевел". Тут можна скористатися ситом - манка через неї просіється, а квасоля залишиться і її можна буде пересипати в окрему мисочку.

11. У миску покласти білу і червону квасолю і сортувати їх за кольором. Непогано, якщо є можливість запропонувати білу і червону мисочку.

12. Крупи можна використовувати для пластилінових картинок і фігурок. /Files/images/игры_с_крупами_3.jpg Вдавлювати крупинки в пластилін одне задоволення.

13. Можна використовувати їх і в аплікаціях - посипати на клей.

14. Або використовувати за прямим призначенням - варити кашку для ляльок.

15. Ще одна цікава гра. Взяти кілограма два гороху і засипати в дитячу ванночку. Малюкові неодмінно сподобається висипати туди горох, слухати, як він стукає по ванні, пересипати його ручками з миски в ванну і назад, нескінченну кількість разів вибиратися з ванночки і забиратися назад./Files/images/игры_с_крупами_2.jpg

16. А наостанок - зробити точковий масаж, тупаючи по гороху або крупі босими ніжками, зображуючи то слона, то зайчика (кому як більше подобається).

17. Закінчивши гру можна взяти з собою залишки крупи на прогулянку і погодувати голубів або скласти все окремо або в перемішку в баночку і відкласти до наступної гри.

Дуже важливе зауваження: коли ваш малюк грає з крупами - не залишайте його без нагляду!

=================================================================

Естафета пам'яті "Ми нащадки переможців! Пам'ятаємо! Пишаємося!"

/Files/photogallery/Естафета.jpg Свідків подій залишається все менше, проте наша пам'ять не дає змарніти жодній героїчній сторінці історії Перемоги не тільки завдяки пожовклим фронтовим листам та старим фотографіям, орденам та медалям ветеранів, воєнним пісням та спогадам свідків.

/Files/images/Війна.jpg Ми перемогли, але ціна була надто висока. Треба не тільки радіти перемозі, а й пам'ятати, як вона дісталася.

Важливо, що саме діти і молодь стають ініціаторами багатьох зворушливих акцій. Це свідчить про те, що естафета пам'яті в надійних руках нащадків Великої Перемоги.

/Files/images/Вічна слава.jpg

Дорогі наші ветерани!

Прийміть наші щирі вітання зі світлим і радісним святом! Низький уклін, вічна пам’ять і слава визволителям, котрі зі зброєю в руках захистили свободу і незалежність нашої країни, і трудівникам тилу, які самовіддано працювали задля Перемоги. Бажаємо Вам, дорогі наші, великого щастя, здоров’я, оптимізму та активного довголіття. Нехай у ваших родинах панує злагода і спокій, а оселі повняться достатком!

/Files/images/МАК из фетра.jpg

================================================================

/Files/images/прищепки.jpg Поділюся з вами ідеями ігор, в яких використовуються звичайні прищіпки для білизни.

Чому саме прищіпка?

Прищіпка – це доступна річ, яка є в кожному будинку такі, здавалося б, звичайні предмети легко можна перетворити в дуже корисну гру для розвитку сили пальчиків і координації рухів.

Нам здається нічого особливого причепити прищіпку, а для дитини це ціла наука, і здолати її у нього вийде далеко не відразу.Дуже часто діти захоплюють прищіпки всієї долонькою, або намагаються взяти прищіпку пальцями, але при цьому натискають не на самі краєчки, а десь посередині.Тому ваше основне завдання навчити малюка правильно орудувати прищіпкою.

Гра з прищіпками сприяє розвитку дрібної моторики, а також прищіпки бувають настільки яскраві і барвисті, що Ви легко зацікавите дитину і малюк із задоволенням почне з Вами грати, при цьому розвиваючись і отримуючи потрібну інформацію.

Ігри з прищіпками

1. "Знайди жучка"

Попросіть дитину вийти з кімнати, а самі прикріпіть прищіпки в різні місця: штори, іграшки, меблі. Для дитини підготуйте історію, що поки його не було, прилетіли жучки і сховалися в кімнаті, попросіть його допомогти зібрати всіх жучків і скласти в коробку. Ця гра допомагає розвивати пам'ять, уяву і дрібну моторику дитини

2. Гра "Сушимо одяг"

Натягуємо мотузку між ніжками стола і просимо дитину допомогти розвісити білизну. Маленький помічник з радістю візьметься за роботу і буде розвішувати свої шкарпетки!

3. Гра "Намисто з прищіпок"

Беремо мотузку і просимо малюка одягнути прищіпки на неї, після завершення завдання, одягаємо дитині отримане намисто і запрошуємо підійти до дзеркала. Зазвичай у дитини це викликає захват!

4. Граємо "в Їжачка"

Беремо прищіпки і просимо дитину причепити їх до свого одягу, а потім зображуємо, як фиркає їжачок. Обов'язково дозвольте дитині і на себе одягнути пару прищіпок, а потім і зняти їх. Ця гра прекрасно тренує ручки малюка!

5. Сортуємо за кольором.

Беремо коробки різних кольорів, вирізаємо з картону прямокутники або підійде навіть конструктор, і просимо дитину для кожного кольору підібрати прищіпки такого ж кольору і прищепити їх! Вчимо кольори і розвиваємо пальчики!

Ось такі ігри можна придумати зі звичайною прищіпкою. Грайте і розвивайтеся разом зі своїм малюком!/Files/images/образец прищепки.jpg /Files/images/образец прищепки 1.jpg

===============================================================

Сьогодні в мене є для вас кілька порад для розвитку активного мовлення наших діточок.

Поради батькам щодо мовленнєвого розвитку дітей раннього віку

Порада перша

Велику увагу приділяйте інтонаційній забарвленості мовлення. Малюки дуже реагують на тон голосу. Хоча вони ще не розуміють багато слів, але за тоном дорослого можуть зрозуміти чи він задоволений, чи ні. Але з інтонаціями треба бути обережними, слід чергувати емоційне забарвлення зі спокійним, тихим мовленням.

Порада друга

Якнайбільше розмовляйте з дітьми. Слід не просто давати вказівки, а розмовляти. Адже від мовлення, яке буде чути дитина, залежить обсяг її пасивного словника, який згодом стане активним. Якщо дорослий візьме за правило все пояснювати малюкам, то вони скоро звикнуть прислуховуватися до його мовлення. Речення мають бути короткими, складатися переважно з іменників та дієслів. Поступово у мовлення слід вводити прикметники та займенники.

Порада третя

Використовуйте малі віршовані форми (фольклорні твори, віршики для дітей). Таких віршів є дуже багато. Їх можна підібрати на свій смак. Звісно, дуже добре, коли дорослий знає напам’ять і доцільно використовує малі віршовані форми, але їх спеціально вчити не обов`язково. Вірш має бути невеликим, складатися переважно із іменників та дієслів. Під час проведення рухливих ігор, ігор-забавлянок використовують більш ритмічні вірші з чіткими фразами, а перед сном, прийомом їжі —спокійніші, з розміреним ритмом.

Порада четверта

Активізуйте мовлення дітей. Для цього можна скористатися різними прийомами, зокрема дуже ефективним є прийом спільного декламування знайомого вірша, коли діти промовляють останнє слово кожного рядка.Продовжити роботу з твором можна використавши ілюстрації до нього, які дають змогу активізувати мовлення дітей за допомогою запитань.

Але запитання і відповіді повинні бути короткими. Якщо введено нове слово, наприклад «сосна», треба вживати його у кожному реченні, не замінюючи на слова «у ньому», «на ньому». Так потрібно відпрацьовувати кожен вірш.

Порада п’ята

Широко використовуйте вправи для пальчиків. Це дуже важливо для розвитку мовлення. Тут вам стануть у пригоді ігри-забавлянки, як-от: «Сорока-ворона», «Ладки-ладусі», «Іде коза рогата», «Оцей пальчик», «Пальчику, пальчику, де ти був?». Адже діти дуже люблять дії з мовним супроводом.

Увага! Слід пам'ятати, щоб слово з пасивного словника перейшло в активний, дитина має промовити його багато разів у різних ситуаціях, будь-то гра чи режимні моменти. Однак не треба переобтяжувати дитину великою кількістю слів. Якщо від дитини вимагати вимовляти занадто багато складних, довгих слів, результат може бути сумним — заїкання.

================================================================

Шановні батьки, пропоную вам переглянути рекомендації від МОНУ: чим зайнятись з дитиною під час карантину. Гадаю, там ви знайдете для себе та своєї дитини багато цікавих занятть.

Кiлькiсть переглядiв: 575

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.