Кілька правил виховання від Дмитра Карпачова, які допоможуть вам ...

Вітаю Вас на сторінці нашої групи. Тут буде надана інформація щодо навчання та виховання дітей нашої групи.

Продовжуємо нашу роботу. Тема тижня : " Їжа. Продукти харчування"

Під час сьогоднішньої діяльності, діточки не тільки закріплять свої знання про овочі та фрукти, та і взагалі про продукти харчування, а і будуть вправлятися у вмінні виготовляти фрукти і овочі своїми руками і звичайно з Вашою допомогою!

Розпочнемо нашу діяльність з відгадування тематичних загадок.

Загадки про фрукти. Гра-онлайн. Частина-3

Ну, що ? Дітки з легкістю все розгадали? Ви ж, звичайно їм допомогали)!

Ваші діти, вже знають про користь для організму від вживання корисних продуктів харчування!

І ми з вами залюбки долучимо дітей до процесу приготування смачних страв.

Пограйте з дітьми в гру : " Зваримо борщ та компот", під час якої діти збагатять словниковий запас тематичними висловами, будуть вправлятись в класифікації .

Запитайте у малят, чому саме помідор,буряк, капусту потрібно для борщу, а яблуко,полуницю, грушу ,тощо, у компот.

Під час гри обов'язково звертайте увагу на різноманіття кольрів овочів та фруктів.





Ох і смачнючий у нас вийшов борщик!!!

А якого насиченого кольору приготувався компот!!!!

Гарно ми погрались.

Прийшов час розпочати художньо продуктову діяльність - ліплення.

Обов'язково перед тим, як розпочати процес ліплення, Вам з дітками потрібно зробити будь яку пальчикову гімнатику, підготувати і розім'яти маленькі пальчики.

Лепка из пластилина #13: Как слепить Фрукты.

Вживайте сезонні фрукти та овочі !

Бувайте здорові! До нових зустрічей!

21 травня- День вишиванки. Вітаю всіх з цим чудовим святом. Любіть і шануйте українське!

З ДНЕМ ВИШИВАНКИ

Пропоную намалювати з дітками вишиванку.

Вишиванка - Малювання. Рисование.

Знову вітаємо вас на нашій сторінці. Продовжуємо тиждень з безпеки життєдіяльності.

Пам'Ятка з попередження дорожньо- транспортного травматизму серед дітей дошкільного віку

ПАМ’ЯТКА

з попередження пожежі від дитячих пустощів з вогнем

Велика кількість пожеж зчиняється від дитячих пустощів з вогнем. Вогнем знищується багато чого, а нерідко в пожежах гинуть і травмуються діти.

Щоб не допустити пожежі від дитячих пустощів з вогнем, необхідно виконувати наступні правила пожежної безпеки:

- зберігати сірники в місцях, недоступних дітям;

- не дозволяти дітям розводити багаття, включати електронагрівальні прилади;

- не дозволяти дітям користуватися газовими приладами;

- тримати в недосяжних дітям місцях рідини, які легко займаються (бензин, ацетон, спирт);

- не допускати перегляд телепередач дітьми без догляду дорослих;

- не залишати малолітніх дітей без догляду.

Сайт вчителя Білійчук Анастасії Іллівни/Files/images/bezpeka/6bd920e58fd8.jpg
/Files/images/bezpeka/1ae49769ec1c.jpg
/Files/images/bezpeka/f011bdd0056b.jpg

Дорослі не забувайте про безпеку життєдіяльності дітей, покажіть будь ласка їм ось це повчальне відео.

Корисні підказки. Місія "Незнайомці"

Корисні підказки. Місія "Незнайомці"

Шановні батьки!

Життя потребує від наших дітей вміння орієнтуватись і знаходити вихід з непередбачених ситуацій. Чим менше у дитини знань, тим більше небезпеки з боку оточуючого середовища.

Щоб вберегти дитину від біди, треба пам'ятати та дотримуватисьнаступних правил:

– не залишати дітей дошкільного віку самих, навіть на короткий час;

– вчити дитину користуватися дверним вічком;

– не дозволяти відчиняти двері незнайомим людям, навіть одягненим у міліцейську форму;

– вчити користуватися телефоном для виклику служб 101, 102, 103, 104;


– забороняти підбирати на вулиці незнайомі предмети – вони можуть бути небезпечними;

– забороняти бавитися ріжучими, гострими та вибухонебезпечними предметами;

– не дозволяти користуватися ліфтом без супроводу дорослого родича;

– запобігати формуванню в дитині жорстокого ставлення до тварин;

– не дозволяти дражнити тварин;

– не дозволам вмикати електроприлади за відсутності дорослих;

– не дозволяти виходити на балкон, відчиняти вікна;

– не дозволяти визирати у відчинене вікно;

– вчити дітей звертатися по допомогу до відповідних органів;

– вивчити з дитиною домашню адресу або вкладати в кишені «особисту картку» з даними дитини.

Небезпека чекає всіх неуважних, особливо небезпечні електроприлади, тому для вас буде корисною наступна інформація.

Правила поведінки з електроприладами

Доброго дня шановні батьки та любі дітки!

Сьогодні за розкладом в нас заняття з математики, тому раджу вам переглянути освітньо -розвивальні відео з логіко -математичного розвитку:

Геометричні фігури для дітей

Геометричні фігури для дітей - мультики українською мовою

Пограйте в гру "Широке - вузьке, довге - коротке, велике - маленьке, товсте - тонке..."

/Files/photogallery/unnamed (1).jpg /Files/photogallery/unnamed (2).jpg/Files/photogallery/unnamed (3).jpg/Files/photogallery/unnamed (4).jpg/Files/photogallery/unnamed (5).jpg/Files/photogallery/unnamed (6).jpg/Files/photogallery/unnamed (7).jpg /Files/photogallery/unnamed (8).jpg/Files/photogallery/unnamed (9).jpg

Фізкультхвилинка

Фізкультхвилинка Раз, два, три

Нагадую вам , малята, що ви повинні самостійно одягатися. Пригадую я ,що де-які малята не вміли одягати шкарпетки, тому я пропоную переглянути, як правильно це робити.

Как научить ребенка одеваться самостоятельно?

Щоб привчати дітей до культурно-гігієнічних навичок пропоную переглянути мультик "Чому потрібно мити руки?"

Почему нужно мыть руки? Развивающие мультики для детей. Смарта и чудо-сумка

Так , як за вікном іде дощик і ми не можемо іти гуляти або перед сном, тоді я пропоную послухати казочку. Я знаю ,що всі малята її знають, але хочу, щоб ви пригадали цю казочку і розповіли її своїм батькам.

Колобок. Казка українською мовою

До нових зустрічей!


Естафета пам'яті:

"Ми нащадки переможців! Пам'ятаємо! Пишаємося!"

/Files/images/01.jpg

Вітання з 9 травня! З Днем Перемоги!

8 та 9 травня українці відзначають День пам’яті і примирення та День перемоги над нацизмом у Другій світовій війні. В ці дні вшановують пам’ять солдатів та мирного населення, які загинули на війні.

Вірші до Дня пам’яті і примирення та привітання з Днем перемоги

Пам'ять

І живуть у пам’яті народу

Його вірні дочки і сини,

Ті, що не вернулися з походів

Грізної, великої війни.

Їх життя, їх помисли високі,

Котрим не судилось розцвісти,

Закликають мир ясний і спокій,

Як зіницю ока, берегти.

В. Симоненко

День Перемоги

Привели шляхи-дороги

Наш народ до перемоги.

І солдати-дідусі

Посміхаються усі.

Це святе травневе свято

Треба серцем відчувати!

Придивись: в старих солдат

Сльози радощів блищать!

Хай завжди в усьому світі

Буде мир і щастя дітям,

Бо народжені вони

Для життя, а не війни.

С. Гордієнко

Це світле і скорботне свято живе і буде жити в пам’яті народу. Саме цей день ознаменував переможне завершення Другої світової війни. Дорогою ціною дісталася людству ця перемога.

Пам’ять про співвітчизників, які віддали життя в ім’я свого народу, справіку в Україні вшановувались як святиня і вписувались в історію різними символами: пам’ятниками, обелісками, меморіалами, монументами. Одним з таких символів є друковані та рукописні видання, де поїменно представлені всі загиблі.

Юний друже! Якщо поруч з тобою живе ветеран,

обов’язково привітай його з святом Перемоги, і надалі також не обділяй його своєю увагою. Адже саме ці люди відстояли нашу з вами свободу і захистили нашу землю від фашистської навали.

Я пропоную зробити таку аплікацію разом з дітьми.

АПЛІКАЦІЯ "ЧЕРВОНІ МАКИ"

Сприймаймо карантин як можливість більше часу проводити з дитиною. Пам'ятаймо: якщо ми хочемо виховати дітей хорошими людьми, маємо витрачати на них в 2 рази менше грошей, а часу в 2 рази більше.

Розвивальні ігри під час карантину

Слух

Якщо прислухатися, то можна почути звуки, які не помітні у щоденній рутині.Аби зацікавити дитину, можна запропонувати їй зібрати в кімнаті будь-які предмети, починаючи від деталейконструктора, закінчуючи — подушкою.Предмети повинні бути різного розміру та матеріалу.Візьміть зручний ударний предмет, паличка для суші, ложка чи барабанна паличка, запропонуйте дитині постукати та послухати звук кожного вибраного предмета.Наступним етапом буде розпізнання звуку.Не дивлячись на предмет, по якому стукає мама або тато, дитина повинна впізнати, що це за предмет. Це дуже цікавоі корисно.Розвиває увагу, пам'ять, вдосконалює знання про навколишній світ та слух.

Зір

Пропонуємо закріпити з дитиноюкольори та відтінки.Потрібно взяти будь-який предметта запропонувати дитині, пошукати в кімнаті якомога більше предметів схожих за кольором. Увага дитини буде сконцентрована на пошуку предметів ідентичного кольору. Шукаючи тойчи іншій колір, дитина буде запам'ятовувати предмети, які будуть зустрічатися в її полізору.Аби дитині було цікавіше грати, можна влаштувати змагання серед членів сім'ї.Розвиває увагу та концентрацію дитини.

Тактильні відчуття

Предмети можнарозпізнавати не тільки на дотик руками, а ще й носиком чи щічкою. Можна взятиклаптики тканини різної текстури та якості, предмети побуту чи одяг в цілому.

Зав'язавши очі дитині, батьки називають, що це за предмет, де він лежав та для чого використовується.

Наприклад, якщо це посуд, дитина повинна із зав'язаними очима знайти схожий за дотиком предмет.

Це розвиває інтуїцію, концентрацію та навчає дитину відчувати на дотик різноманітні предмети.

Запах

Гра називається: «Впізнай на запах».

Скільки років дитині – стільки й ароматних «речей» потрібно підібрати.

Наприклад, чай, лимон, яблуко, часник, тощо. Чим цікавіше і докладніше батьки підберуть продукти – тим веселіша будегра.

Інгредієнти потрібно сховати в будь-які непрозорі клаптики тканини або коробочки та баночки.

Якщо дитині понад 5 років, то можна обрати парні на запах продукти та зав'язати очі.

Завдання №1:дитина повинна розпізнати все на запах.

Завдання №2:знайти пару кожному аромату із запропонованих.

Розвиває чуття нюху, пам'ять, увагу та моторику дитини.

Смак

Разом із дитиною, можна пригадати смаки та описати їх.

А пізніше по-справжньому змішати та спробувати те почуття, що називається «очікування – реальність».

А як же приготування будь-якої страви? Дитину можна залучити до процесу готування та надати можливість спробувати складові страви на смак, а вже за обідомобговорити, який же продукт проявив себе яскравіше за всіх.

Розвиває почуття смаку, пізнання навколишнього світу та увагу дитини.

Як підсумовує психологиня,все навколишнє середовище – це привід для розвитку. Зрозуміло, що рано чи пізнодіти обов'язково візьмуть для себе все, що їм потрібно для пізнання світу. Але дитині цікавішепізнаватиразом із батьками.

День починаємо з ранкової гімнастики.

Працюємо з пластиліном.

/Files/kak-sdelat-figurki-i-podelki-iz-ljogkogo-plastilina-pojetapno.jpg

До речі, якщо пластилін закінчився, ви можете самі зробити тісто плейдо за таким рецептом:

  • 1 склянка борошна
  • 1 стакан крохмалю (картопляний або кукурудзяний)
  • 2 ст. ложки рослинної олії
  • 1 склянка окропу
  • 2 ст. ложки соку лимона
  • харчовий барвник

Борошно і крохмаль змішайте в мисці. Вмішайте дві ложки рослинної олії. У склянку окропу капнфти барвник і лимонний сік. Виливаємо все це в миску і активно перемішуємо, після чого вимішуємо на рівній поверхні. Якщо тісто липне — додайте ще борошна.

/Files/74418005_447466069481430_7254209395175094563_n.jpg






Кiлькiсть переглядiв: 1028

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.