ЯК РОЗВАЖИТИ ДІТЕЙ ПІД ЧАС ВИМУШЕНОГО КАРАНТИНУ
Під час карантину лікарі рекомендують залишатися вдома та уникати контактів з оточуючими. Однак багато батьків скаржаться, що їхні діти буквально божеволіють через таку вимушену ізоляцію. Батькам доводиться постійно вигадувати, чим зайняти дітей.
Якщо ви теж змушені залишатися разом з дітьми вдома, період карантину буде тягнутися для вас дуже довго. І вам необхідно мати в запасі кілька занять, за допомогою яких ви зможете розважити дитину. Розглянемо кілька ідей, які допоможуть вам в цьому.
Чим зайнятися разом з дитиною під час карантину
Побудуйте замок з коробок
Влаштуйте полювання за скарбами
Складіть список для читання
Займіться кулінарією разом з дитиною
Влаштуйте пікнік у квартирі
Проводьте з дитиною наукові експерименти
Знімайте відео для соціальних мереж
Дотримуйтеся розпорядку
Облаштуйте місце для навчання
Давайте дитині час для відпочинку
Зробіть прибирання разом з дитиною
Грайте з дитиною в настільні ігри
Збирайте пазли
Грайте з дитиною в шашки
Зіграйте з дитиною в гру «Крокодил»
Влаштуйте вечір малювання
ЕСТАФЕТА ПАМ'ЯТІ "МИ НАЩАДКИ ПЕРЕМОЖЦІВ! ПАМ'ЯТАЄМО! ПИШАЄМОСЯ!"
Вернулися живі з полків і рот,
І мир подарували рідним хатам...
За цвіт життя завдячує народ
Полеглим і посивілим солдатам.
Я.Луценко
...Вогняні сорокові. Горе. Кров. Руїни. Гримлять важкі переможні битви.
Наша перемога – це ні з чим незрівнянна втілена легенда, якої не знав світ, це титанічний подвиг воїнів старшого і молодшого поколінь, це рани і смерть братів і сестер, котрі не шкодували життя в ім’я тих, хто живе і трудиться сьогодні. Друга світова війна стала однією з найбільших трагедій в житті українського народу за всю багатовікову історію. Війна принесла лихо і біль майже у кожну сім’ю.
Тому День Перемоги у цій війні люди ніколи не забудуть, а святкують цю радісну знаменну дату кожен рік, вшановуючи переможців – теперішніх ветеранів.
(тисніть на зображення)
(Інформація розміщена з метою ознайомлення. Адміністрація сайту може не поділяти погляди, що містяться у статті)
ПРАВИЛА ЧИТАННЯ ДОШКІЛЬНЯТАМ ЛІТЕРАТУРИ ПРО ВІЙНУ
Обов'язково попередньо прочитайте твір, за необхідності перекажіть його дітям, зачитавши лише невеликий шматок художнього твору.
Проведіть обов'язкову попередню роботу, розкривши всі необхідні інформаційні моменти.
Підбирайте художні твори за віком дітей (додаткову інформацію розкажіть своїми словами).
Обов'язково прочитайте твори по кілька разів, особливо, якщо цього просять діти.
Починати читати книги на військову тематику можна вже молодшим дошкільнятам. Звичайно, їм важко буде зрозуміти великі жанрові форми - повісті, романи, а ось коротенькі розповіді, написані спеціально для дітей, цілком доступні навіть дітям 3-5 років.
Перед тим як познайомити дитину з творами про війну, необхідно підготувати її до сприйняття теми: дати невеликі відомості з історії, акцентуючи увагу не на датах, цифрах (їх дітлахи в цьому віці ще не сприймають, а на моральному аспекті війни.
Розповісти маленьким читачам про те, як мужньо захищали батьківщину солдати, як гинули люди похилого віку, жінки і діти; як потрапляли в полон ні в чому не винні люди. і тільки тоді, коли у дитини буде сформоване уявлення про те, що ж таке «війна», можна пропонувати йому розповіді про цей важкий час в історії країни.
Сьогодні на теренах інтернету можна знайти багато інформації щодо подій Другої світової війни. Ми пропонуємо Вам добірку матеріалів, що стосуються історії Харкова у роки війни та які, на нашу думку, будуть цікавими у використанні під час бесід з дітьми.
ОКУПАЦІЯ ХАРКОВА. ФАКТИ ТА СПОГАДИ
(тисніть на зображення)
На цій сторінці ми будемо з Вами продовжувати наше спілкування!
Добрий день, малята!
Сьогодні пропоную вам пограти в дидактичну гру.
«Назви попереднє і наступне число»
Мета:Вчити називати попереднє і наступне число для кожного числа натурального ряду в межах 10
Матеріали: Картки з зображенням кіл (від 1 до 10), набори з 10 карток з колами (від 1 до 10).
Хід гри: укожної дитини картка з зображенням кіл (від 1 до 10) і набір з 10 карток з колами (від 1 до 10).
Вихователь пояснює дітям: «У кожного числа є два сусіда-числа: молодше менше на один, вона стоїть попереду і називається попереднім числом; старше більше на один, вона стоїть попереду і називається наступним числом. Розгляньте свої картки і визначте сусідів числа».
Діти знаходять попереднє і наступні числа до зображеного на картці числа кіл і закривають порожні квадрати карткою з певною кількістю кіл.
Після виконання завдання діти пояснюють, яке число попереднє та наступне до зазначеного числа у них на картці і чому ці числа стали сусідами.
Хочу звернути увагу, що наші діти майбутні першокласники. Додаю файли з консультаціями , які допоможуть підготувати наших дітей до шкільного життя:
Пропоную дидактичну гру.
Дидактична гра : "Дерево — кущ — трава "
Мета: збагачувати знання дітей про основні види рослин; учити розрізняти дерева, кущі та трав’янисті рослини; розвивати слухову уважність і логічне мислення; виховувати інтерес до рослинного світу.
Обладнання: картки із зображеннями знайомих дітям дерев, кущів і трав’янистих рослин.
На початку гри педагог показує дітям зображення згаданих видів рослин на картках і нагадує малюкам про їхні ознаки за допомогою віршу. Вихователь Знати добре ми повинні: Якщо стовбур є в рослини, Він міцний і він один, А над стовбуром отим Крона пишна з віт, з гілля — Здогадається й маля, Що, звичайно, дітки, це Дерево, це деревце. Якщо стовбурці, малята, Тонші, і як їх багато, То тоді, це будуть, певно, Вже кущі, а не дерева. Що росте низенько-низько, До земельки близько-близько? Жодних стовбурів: Билинки та стебельця у травинки. І тендітна, й невеличка Шовкова трава-травичка. 6 7 Після цього діти шикуються півколом перед дорослим. Вихователь пояснює малюкам правила гри: якщо він називатиме дерево, діти повинні підвестися навшпиньки і підняти руки над головою; якщо педагог називатиме кущ — потрібно стати на всю стопу, а руки розвести у сторони; коли вихователь назве трав’янисту рослину, слід присісти, тримаючи долоні горизонтально до землі. При цьому окремі учасники (призначені педагогом) мають коментувати свої дії, чітко промовляючи відповідне слово («дерево», «кущ» або «трава»). Мовленнєвий матеріал для гри Ялинка, смородина, подорожник, калина, кульбаба, каштан, аґрус, береза, лопух, терен, клен, пролісок, дуб. Якщо хто-небудь із малюків помиляється, вихователь призупиняє гру, показує дітям картку з відповідним малюнком і допомагає учаснику самостійно виправити свою помилку: «Ось вона яка — кульбаба. Васильку, хіба в неї є стовбур? Кульбаба має тендітне стебло замість стовбура з корою, ця рослинка маленька, вона низенько росте. Значить, що це?» (Трава, трав’яниста рослина.)
Коментарi