Впровадження в освітній процес єлементів методики Н.В.Гавриш
Коректурні таблиці Н.В.Гавриш.
Нещодавно ми познайомились з посібником Н. Гавриш, О. Безсонової «Калейдоскоп інформаційно-ігрової творчості дітей», в якому вони описали методику роботи з коректурними таблицями, запропонували завдання, ігри та вправи, які сприяють розвитку мислення і мовлення дітей, удосконаленню сприймання, уваги, пам’яті. У посібнику дуже яскраво описується реалізація гуманістичного підходу до освіти, де прагнуть навчити дитину не навчаючи, а лише надають можливість за незначну підтримку,самостійно відкривати горизонти свого знання, спираючись на принцип багатоваріантності, принцип радісного навчання, принцип партнерства.
Реалізовуючи гуманістичний підхід до освіти, використовуючи коректурні таблиці, ми можемо НАВЧИТИ, НЕ НАВЧАЮЧИ, надати можливість дитині, за умови незначної допомоги вихователя, самій відкрити горизонти свого знання, постійно відчуваючи його відносність і рухомість, що орієнтує людину на освіту на протязі усього її життя.
Коректурні таблиці – це інформаційно-ігрове поле з різною кількістю клітинок (від 9 до 25), заповнених предметними картинками (цифрами або буквами; цифрами і буквами; символами чи знаками, геометричними фігурами). Картинки добирають за змістом тематично. Тематична палітра коректурних таблиць може бути досить широкою. Вона майже не змінюється в різних вікових групах, розширюється лише змістове наповнення та урізноманітнюються зв'язки між елементами теми.
Коментарi